قیمت تمیزکاری منزل در اصفهان سال ۱۴۰۲

5/5 - (401 امتیاز)

قیمت تمیزکاری منزل در اصفهان سال ۱۴۰۲

آنالیز قیمت تمیزکاری و نظافت و خدمات ساختمانی

آنالیز قیمت خدمات تمیزکاری در حال حاظر قیمت تمیزکاری خانم و آقا به ازای هر یک ساعت کار ساعتی ۷۵٫۰۰۰ تومان می باشد که این مقدار برای هر نفر حداقل چهار ساعت محاسبه می شود. این نرخنامه به احتمال زیاد تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ تغییر خواهد کرد.

۱- هزینه ایاب و ذهاب در برخی از مسیرها  در حد کرایه اسنپ بر عهده سفارش دهنده یا کارفرما می باشد.

۲- نیروی تمیزکار به هیچ وجه وسیله شوینده و ابزار شوینده خریداری نمی کند و بر عهده کارفرما می باشد.

( وسایل شوینده از قبیل تی لاستیکی و تی نخی و تی ماکارونی و جارو و دستکش و تاید و ریکا و شیشه پاک کن و دستمال تنظیف و دمپایی و پلاستیک زباله و محلول جرم گیر برای شستشوی کاسه توالت و محلول و اسپری پاک کننده شیر الات بر عهده کارفرما می باشد)

با توجه به سلیقه ای بودن چگونگی نظافت .کارفرما موظف است مستقیما  بر روی اجرای کار نظارت داشته باشد و کار را تحویل بگیرید در صورت نارضایتی همان ساعات اولیه به شرکت اطلاع دهند .

با توجه به قیمت فوق العاده پایین کارگر تمیزکاری و بالا بودن هزینه بیمه برای این قشر از جامعه هر گونه حادثه در هنگام کار متوجه کارفرما خواهد شد.

با توجه به قوانین حال حاظر در کشور داشتن بیمه حوادث و بیمه اجباری برای کارفرما ایجاد سلب مسیولیت نمی کند.

کارفرما موظف است نکات ایمنی را چک کند مانند کار نکردن کارگران در پرتگاه جهت شستشوی پنجره ها و دیوارها و لغزنده نبودن زمین و کار نکردن با مواد اسیدی بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی

در هنگام بروز حادثه مسیولیت ها متوجه کار فرما می باشد.

کارفرما موظف است با هماهنگی دفتر یا شرکت فرد تمیزکار را برای نوبت های بعدی رزرو کند از تماس مستقیم با کارگران جهت رزرو پرهیز کنید به یاد داشته باشید نیرو های نظافتی جزو افراد آزاد محسوب می شوند و نیروه ای روز مزد محسوب می شوند.

قیمت تمیزکاری و نظافت در ماه های اینده چگونه است؟

افزایش قیمت ۴۰% نظام مهندسی در سال ۱۴۰۲ و تاثیر آن بر روی دیگر کار های ساختمانی

چرا قیمت تمیزکاری چند سالی است تغییر خاصی نداشته است؟

قیمت نظام مهندسی

در حالی که سازمان نظام مهندسی با افزایش ۴۰ درصدی تنها در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲  شوک تازه ای به بازار مسکن وارد کرد سازمان شهرداری نیز با افزایش ۶ برابری قیمت های صدور پروانه و تمدید و همچنین جریمه تخلفات ،که به چندین برابر افزایش داده است. و همچنین لحاظ کردن پرداخت مبلغ  ما به تفاوت به قیمت روز باعث شده است بازار دچار تحولاتی اساسی شود.  

 

قیمت واقعی تمیزکاری و نظافت چندین برابر بیشتر از قیمت فعلی است

قیمت کارگران تمیزکاری و نظافت در ایران کمتر از حقوق کارگران در کشورهای محروم نیجریه و غنا است

کمترین دستمزد در کشور های محرومی مانند غنا و نیجریه روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار است ولی در ایران با دلار ۵۰٫۰۰۰ تومان فقط ۴ یا ۵ دلار است.

در هیچ کجای جهان حقوق سه روز کارگر برابر با یک کیلوگرم گوشت نیست ( کارگران رایگان )

به ازای هر چهار ساعت کار تمیزکاری بدن انسان حدود ۱۲۰۰ کالری  سوخت وساز دارد که برای جبران آن باید مقادیر زیادی خوراک با ارزش غذایی بالا مانند پروتین ها و ویتامین ها مصرف کند در حال حاظر استفاده کردن از کارگران تمیزکاری برای تمیزکاری منزل ارزان تر از تمیزکاری منزل توسط خود اشخاص است.

با توجه به این که در سال های اخیر نهایت افزایش قیمت برای کارگران تمیزکاری و ساختمانی ۲۰ درصد به صورت سالیانه بوده است و این قیمت هیچ تناسبی با افزایش تورم چندین برابری در ایران ندارد باید منتظر افزایش حداقل ۱۲۰ درصدی قیمت تمیزکاری در ماه های آینده باشیم.

متاسفانه اتحادیه ها و اصناف در برابر افزایش قیمت و حقوق کارگران مقاومت می کنند ولی هیچ ارگانی و سازمانی جلو دار افزایش قیمت سازمان نظام مهندسی و شهرداری و غیره نیست.

برخی از پروژه های دفتر خدمات نظافتی پارسا

دانشگاه پیام نور
خوابگاه دانشجویان
تمیزکاری شعب مختلف اداره اسناد اصفهان
تامین اجتماعی اصفهان
سیتی سنتر اصفهان
اتاق اصناف اصفهان
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

درباره pese

Check Also

نرخنامه تمیزکاری و نظافت اصفهان

نرخنامه تمیزکاری و نظافت در شهر اصفهان اسفند ماه ۱۴۰۱

نرخنامه تمیزکاری و نظافت در شهر اصفهان اسفند ماه ۱۴۰۱ نرخنامه تمیزکاری و نظافت اصفهان …

دیدگاهتان را بنویسید